Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Aktualne

stanowisko:

Sekretarz

miejsce pracy: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Braniewie
termin składania dokumentów: 20 października 2017  15:00



OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO:
SEKRETARZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ 
W BRANIEWIE

Dyrektor PPP w BRANIEWIE ogłasza nabór na stanowisko:
sekretarz
(wymiar czasu pracy - pełen etat)

Wymogi dotyczące stanowiska sekretarki:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie - preferowane wyższe, umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
  • znajomość prawa oświatowego,
  • znajomość oprogramowania biurowego pakietu MS Office,
  • umiejętność obsługi programu SIO,
  • znajomość przepisów prawa pracy,

Wymagania dodatkowe:
  • dyspozycyjność, zdyscyplinowanie, sumienność, systematyczność,
  • wysoki poziom umiejętności interpersonalnych,
  • kreatywność, otwartość,
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole, 
  • staż pracy lub praktyka w placówce oświatowej,
  • umiejętność korzystania z przepisów prawa.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • Sekretarka prowadzi całość dokumentacji poradni, zajmuje się przechowywaniem bieżącym oraz archiwalnym, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
  • odpowiada materialnie za powierzone druki ścisłego zarachowania, sprzęt, pieczęcie i urządzenia techniczne sekretariatu,
  • prowadzi ewidencję delegacji służbowych,
  • prowadzi księgi inwentarzowe,
  • przygotowuje i rozlicza inwentaryzację składników majątku,
  • sporządza sprawozdania – SIO,
  • współpracuje z Wydziałem Oświaty, Kuratorium Oświaty oraz innymi jednostkami,
  • dostosowuje obowiązujący w poradni Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt do potrzeb placówki i zakresu jego funkcjonowania,
  • kompletuje akty normatywne prawa wewnętrznego,
  • wykonuje inne prace zlecone przez Dyrektora – prowadzenie strony www poradni, profilu FB
Oferta kandydata powinna zawierać:
  • CV,
  • list motywacyjny,
  • dokument potwierdzający tożsamość lub potwierdzoną kserokopię,
  • świadectwo potwierdzające wymagane kwalifikacje,
  • dokumenty potwierdzające staż pracy,
  • oświadczenie o niekaralności,
  • oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r . o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r Nr 101, poz. 929 z późn. zm.) - na potrzeby konkursu,
  • inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów określonych powyżej.

Wymienione wyżej dokumenty lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie należy składać w sekretariacie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Braniewie, w zaklejonej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: „sekretarka”

Ostateczny termin, do którego muszą być złożone w/w. dokumenty określa się na
20 października 2017 r. do godziny 15:00.

Dodatkowych informacji udziela:
Teresa Rombel tel. (55) 243 26 39

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”
 
Uprzejmie informujemy, że w celu przeprowadzenia dalszego etapu rekrutacji skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
  

Wytworzył: Dyrektor PPP w Braniewie (7 września 2017)
Opublikował: Mirosław Wolak (7 września 2017, 12:50:33)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1327

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij