W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Braniewie
Plac Józefa Piłsudskiego 2
14-500 Braniewo

 

tel. +48 55 644 02 00, +48 55 644 02 04
fax. +48 55 644 02 05

 

e-mail: starostwo@powiat-braniewo.pl

skrzynki podawcze ePUAP:

/m98k61msum/skrytka

/m98k61msum/SkrytkaESP

 

www: https://powiat-braniewo.pl

 

REGON: 170818102

 

kod TERYT 2802

Wieloosobowe Stanowisko Pracy do spraw Biura Rady, Obsługi Kadrowej i Informatycznej

Dane kontaktowe:

Biuro Rady Powiatu Braniewskiego

Plac Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo

tel. 55 644 02 08, faks: 55 644 02 05

e-mail:  rada@powiat-braniewo.pl lub zarzad@powiat-braniewo.pl

I piętro, pokój 215


Kadry

Plac Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo

tel. 55 644 02 12, faks: 55 644 02 05

e-mail:  kadry@powiat-braniewo.pl

I piętro, pokój 202


Informatyk

Plac Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo

tel. 55 644 02 52, faks: 55 644 02 05

e-mail:  informatyk@powiat-braniewo.pl

III piętro, pokój 401

Zadania: 

1. W zakresie obsługi organów Powiatu Braniewskiego oraz komisji Rady Powiatu:


  1. Przygotowywanie sesji i posiedzeń organów Powiatu Braniewskiego oraz posiedzeń komisji Rady Powiatu.
  2. Sporządzanie protokołów z sesji i posiedzeń organów Powiatu Braniewskiego, posiedzeń  komisji Rady Powiatu oraz wykonywanie innych czynności związanych z ich działalnością.
  3. Prowadzenie rejestru uchwał.
  4. Koordynowanie prac związanych z realizacją aktów prawnych Zarządu Powiatu.
  5. Przedkładanie uchwał organom nadzoru, przekazywanie aktów prawa miejscowego do publikacji.
  6. Przyjmowanie i przekazywanie do Urzędu Skarbowego oświadczeń majątkowych Radnych.
  7. Realizacja obowiązków ustawowych związanych z interpelacjami i zapytaniami radnych.
  8. Realizacja obowiązków ustawowych związanych transmisjami z sesji Rady Powiatu Braniewskiego.

2. W zakresie obsługi kadrowej Starostwa:

  1. Prowadzenie rejestru wydanych upoważnień.
  2. Prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych.
  3. Prowadzenie i dokumentowanie spraw dotyczących nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, przebiegu pracy.
  4. Prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu.
  5. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.
  6. Przyjmowanie i przekazywanie do Urzędów Skarbowych oświadczeń majątkowych Członków Zarządu Powiatu, Skarbnika Powiatu, Sekretarza Powiatu, kierowników jednostek organizacyjnych, osób zarządzających i członków organów zarządzających powiatową osobą prawną, osób wydających decyzje administracyjne w imieniu Starosty,
  7. Sporządzanie sprawozdań statystycznych.
  8. Opracowywanie projektów zmian Statutu Powiatu, Regulaminu Organizacyjnego Starostwa, Regulaminu Pracy i Regulaminu Wynagradzania, a także prowadzenie zbiorów aktów normatywnych własnych (Zarządzenia Starosty).
  9. Pomoc w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania obszarów kontroli zarządczej.
  10. Prowadzenie pracowniczych planów kapitałowych.

3. W zakresie obsługi informatycznej Starostwa:

  1. Koordynowanie działań z zakresu informatyki.
  2. Administrowanie systemami informatycznymi.
  3. Zabezpieczenie ciągłości funkcjonowania infrastruktury informatycznej.
  4. Planowanie zakupów informatycznych.
  5. Monitorowanie legalności używanego oprogramowania.
  6. Instruowanie pracowników w zakresie obsługi sprzętu informatycznego i oprogramowania.

Powiadom znajomego