1. Wymagania niezbędne
a) wykształcenie wyższe,
b) znajomość obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych,
c) nie karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
2. Wymagania dodatkowe:
a) wiedza z zakresu ustaw o samorządzie powiatowym i finansach publicznych oraz dotycząca standardów kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych,
b) mile widziane wykształcenie ekonomiczne, prawnicze lub z zakresu kontroli zarządczej,
c) sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kopie świadectw pracy,
d) kopie dyplomów poświadczających wykształcenie,
e) referencje,
f) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, stażach
g) kwestionariusz osobowy,
h) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
4a. Informacja o warunkach pracy:
- czas pracy – 16 godzin tygodniowo,
- praca w biurze.
4b. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych – 6,6 %.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Braniewie lub przesłać pocztą na adres Starostwa z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko ds. kontroli zarządczej w Starostwie Powiatowym w Braniewie", w terminie 10 dni od daty ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej tj. do dnia 22 stycznia 2018 r. Oferty, które wpłyną do Starostwa po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Braniewie, Pl. Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV obligatoryjnie muszą zawierać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 roku, poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).
dodano 25-01-2018 r.
O g ł o s z e n i e
Starostwo Powiatowe w Braniewie informuje że wpłynęły 3 oferty.
W wyniku wstępnej weryfikacji formalnej do etapu końcowej weryfikacji merytorycznej w naborze ogłoszonym na stanowisko Podinspektora na Samodzielnym Stanowisku Pracy ds. kontroli zarządczej zakwalifikowała się 1 osoba.
W związku z powyższym Starostwo Powiatowe w Braniewie zaprasza na rozmowę kwalifikacyjną Pana
Łukasza Skrzeszewskiego zam. Zagaje
Wyznacza się dzień 29 stycznia 2018 roku na przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej w celu zweryfikowania informacji zawartych w dokumentach aplikacyjnych i ustalenia znajomości zagadnień związanych ze stanowiskiem, na który przeprowadzany jest nabór.
Rozpoczęcie rozmowy kwalifikacyjnej 29.01.2018 roku o godz. 8:00 sala nr 217
Osoby, które złożyły dokumenty aplikacyjne na w/w stanowisko i nie przeszły wstępnej weryfikacji formalnej mogą swoje dokumenty odebrać osobiście w terminie 1 m-ca od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. Po tym terminie dokumenty zostaną przekazane do archiwum Starostwa Powiatowego.
Braniewo, dnia 25.01.2018 r.