Zadania Powiatowego Rzecznika Konsumentów

  1. zapewnienie konsumentom bezpłatnego poradnictwa w zakresie ochrony ich interesów, 

  2. wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie za ich zgodą do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów, 

  3. składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów, 

  4. współdziałanie z właściwymi organizacjami w zakresie ochrony interesów konsumentów. 
 

Wytworzył: Mirosław Wolak (8 lipca 2010)
Opublikował: Mirosław Wolak (8 lipca 2010, 08:38:43)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 5380

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij