W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Braniewie
Plac Józefa Piłsudskiego 2
14-500 Braniewo

 

tel. +48 55 644 02 00, +48 55 644 02 04
fax. +48 55 644 02 05

 

e-mail: starostwo@powiat-braniewo.pl

skrzynki podawcze ePUAP:

/m98k61msum/skrytka

/m98k61msum/SkrytkaESP

 

www: https://powiat-braniewo.pl

 

REGON: 170818102

 

kod TERYT 2802

Elektroniczna Skrzynka Podawcza na platformie ePUAP

Adresy Elektronicznych Skrzynek Podawczych Starostwa Powiatowego w Braniewie:

/m98k61msum/skrytka

/m98k61msum/Skrytka_ESP


Skrzynki ta działają w ramach rządowego projektu e-PUAP, który udostępnia platformę wymiany korespondencji elektronicznej na stronie https://epuap.gov.pl 

Aby wysłać pismo na elektroniczną skrzynkę podawczą Starostwa Powiatowego w Braniewie należy:

 

  1. Zalogować na stronie internetowej https://epuap.gov.pl
  2. Znaleźć formularz (usługę) Pismo ogólne do podmiotu publicznego wybierając kolejno:

    Katalog spraw > Sprawy ogólne > Pismo ogólne do podmiotu publicznego i kliknąć Załatw sprawę
  3. Uzupełnić formularz:
    • wybrać Starostwo Powiatowe w Braniewie jako odbiorcę dokumentu w jeden z dwóch sposobów:
      - wpisać adres skrytki: /m98k61msum/skrytka
      lub
      - kliknąć Dodaj odbiorcę: Wyświetli się książka adresowa, kliknąć Filtruj, w polu Nazwa wpisać Starostwo, a w polu Adres - Braniewo, kliknąć Filtruj, wyświetlą się dwa adresy skrytek, wybrać jeden z nich klikając przycisk Dodaj, kliknąć Zatwierdź na dole formularza
    • określić Rodzaj pisma i jego Tytuł, wypełnić jego treść, dodać ewentualne załączniki.
    • po zredagowaniu pisma, kliknąć Zapisz i przejdź dalej
  4. Ostatnim krokiem po wypełnieniu formularza jest jego podpisanie profilem zaufanym lub certyfikatem kwalifikowanym i wysłanie go (w trybie przedłożenia). 


    Wysłanie dokumentów tą drogą zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru
    .

 

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym certyfikatem kwalifikowanym (podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.

  2. Akceptowalne formaty załączników to:
    a. DOC, RTF, ODT 
    b. XLS, ODS 
    c. CSV 
    d. TXT 
    e. GIF, TIF, BMP, JPG , PNG 
    f. PDF 
    g. ZIP, RAR (archiwa mogą zawierać wyłącznie akceptowalne formaty załączników)

  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.

  4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

Powiadom znajomego