Koordynator do Spraw Dostępności w Starostwie Powiatowym w Braniewie
Koordynator do Spraw Dostępności – Karolina Luniak
Do zadań Koordynatora należy realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zwanej dalej „ustawą”, w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Starostę Braniewskiego i jednostki mu podległe;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Starostę Braniewskiego i jednostki mu podległe, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 pkt. 1 ustawy;
- monitorowanie działalności Starosty Braniewskiego i dyrektorów podległych mu jednostek w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w budynku Starostwa i budynkach podległych jednostek w zakresie o którym mowa w art. 6 pkt 1 ustawy;
- sporządzanie raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami i publikacja ww. raportu w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Braniewie
- publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Braniewie danych kontaktowych koordynatora do spraw dostępności oraz treści planu działania, o którym mowa w pkt 2;
- przygotowywanie sprawozdań dotyczących zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie działalności Starostwa Powiatowego w Braniewie;
- przedstawianie Staroście Braniewskiemu bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.
Dane kontaktowe: 14-500 Braniewo, Plac Piłsudskiego 2, pok. nr 301 (II piętro), tel. 55 644 0 250, e-mail: dostepnosc@powiat-braniewo.pl