Informacja o zużytych składnikach majątku ruchomego przeznaczonych do likwidacji
Starostwo Powiatowe w Braniewie informuje o zużytych składnikach majątku przeznaczonych do likwidacji.
Składniki majątku z opublikowanego wykazu można otrzymać nieodpłatnie lub kupić za kwotę podaną w wykazie.
Wniosek o nieodpłatne przekazanie lub oferta zakupu powinna być złożona na piśmie w sekretariacie Starostwa lub pocztą elektroniczną na adres starostwo@powiat-braniewo.pl i zawierać nazwisko i imię lub nazwę podmiotu, adres, telefon kontaktowy oraz numer inwentarzowy sprzętu z opublikowanego wykazu.
Wnioski można składać do 01 kwietnia 2022 r.
O nieodpłatne przekazanie lub darowiznę mogą wnioskować podmioty wymienionych w § 23 ust 1 Uchwały Nr 428/18 Zarządu Powiatu Braniewskiego z dnia 11 stycznia 2018 r. Wniosek o nieodpłatne przekazanie lub darowiznę powinien zawierać wszystkie informacje wymienione w § 22 ust. 2 w/w uchwały.
Przy rozpatrywaniu złożonych wniosków w pierwszej kolejności uwzględnione zostaną potrzeby jednostek określonych w § 23 ust. 1 w/w uchwały, a w następnej kolejności pozostałe wnioski.
W przypadku zainteresowania zakupem kilku osób lub podmiotów, wnioski będą rozpatrywane w kolejności zgłoszeń.
Oferowany sprzęt można oglądać od 18 do 22 marca oraz od 25 do 01 kwietnia w godzinach od 11.00 do 12.00.
Osoba do kontaktu: Mirosław Wolak, tel.: 55 644 02 00, e-mail.: informatyk@powiat-braniewo.pl