W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Braniewie
Plac Józefa Piłsudskiego 2
14-500 Braniewo

 

tel. +48 55 644 02 00, +48 55 644 02 04
fax. +48 55 644 02 05

 

e-mail: starostwo@powiat-braniewo.pl

skrzynki podawcze ePUAP:

/m98k61msum/skrytka

/m98k61msum/SkrytkaESP

 

www: https://powiat-braniewo.pl

 

REGON: 170818102

 

kod TERYT 2802

Uchwała nr 513/22

Szczegóły
jakiego organu Zarządu Powiatu Braniewskiego
z dnia
w sprawie podania do publicznej wiadomości informacji określonych w art. 37 ust.1 pkt. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
na podstawie art. 32 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tekst jedn. Dz. U. z 2022 roku, poz.528), oraz art. 37 ust.1 pkt. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 roku, poz. 305 z późn.zm.), Zarząd Powiatu Braniewskiego uchwala, co następuje:
status uchwały obowiązująca
Uchwała Nr 513/22
Zarządu Powiatu Braniewskiego
z dnia 11 maja 2022 roku


w sprawie podania do publicznej wiadomości informacji określonych w art. 37 ust.1 pkt. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych 

Na podstawie art. 32 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tekst jedn. Dz. U. z 2022 roku, poz.528), oraz art. 37 ust.1 pkt. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych  (tekst jedn. Dz. U. z 2021 roku,  poz. 305 z późn.zm.), Zarząd Powiatu Braniewskiego uchwala, co następuje:

§ 1. Podaje się  do publicznej wiadomości:
1. informację o wykonaniu budżetu Powiatu  Braniewskiego za 2021 rok , zgodnie z   załącznikiem  nr 1 do Uchwały,
2. wykaz osób fizycznych i prawnych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej którym w zakresie podatków i opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub  rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500 zł, stanowiący załącznik nr 2 do Uchwały,
3. wykaz osób prawnych i fizycznych, którym udzielono pomocy publicznej, stanowiący  załącznik nr 3 do Uchwały.
4. Powiat Braniewski według stanu na 31 grudnia 2021 roku nie posiadał zobowiązań wymagalnych.
5. Powiat Braniewski w  2021 roku nie udzielał poręczeń. 
6. Kwoty dotacji otrzymanych z budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz kwoty dotacji udzielonych innym jednostkom samorządu terytorialnego:
- dotacje otrzymane – 404.324,91 zł, 
- dotacje udzielone -   311.295,19  zł.
7. Kwota wykorzystanych środków o których mowa w art. 5 ust.1 pkt 2 ustawy o finansach publicznych - środków pochodzących z Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie EFTA – 1.375.158,14 zł.

§ 2. Informację  podaje się do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Braniewskiego.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Powiadom znajomego