Nazwa usługi:

Udostępnianie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2020 r., poz. 276 ze zm. ) 
Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 28 lipca 2020 r. w sprawie wzorów wniosków o udostępnienie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, licencji i Dokumentu Obliczenia Opłaty, a także sposobu wydawania licencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1322).

Potrzebne dokumenty:

Wniosek na formularzu, zgodnie z załącznikiem nr 3, z uszczegółowieniem na formularzu P2, P3, P4, P6, P7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 28 lipca 2020 r. w sprawie wzorów wniosków o udostępnienie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, licencji i Dokumentu Obliczenia Opłaty, a także sposobu wydawania licencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1322).

Wysokość opłat:

Wnioski wpływające do Wydziału Geodezji podlegają rejestracji. Po zrealizowaniu wniosku wystawiany jest Dokument Obliczenia Opłaty (DOO). Płatności dokonuje się wyłącznie po otrzymaniu Dokumentu Obliczenia Opłaty. Opłatę można zrealizować gotówką w kasie Starostwa Powiatowego w Braniewie (parter) bądź przy użyciu terminala na miejscu w wydziale. Wnioskodawca ponosi opłatę zgodnie z załącznikiem do ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U. z 2020 r., poz. 276 ze zm, oraz ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji Dz. U. z 2020r. poz.1427.

Dokładne określenie miejsca wykonywania usługi:

Zamówienie można złożyć w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Braniewie pok. 213, Plac Józefa Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo lub bezpośrednio w siedzibie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, ul. Kościuszki 111, względnie przesłać pocztą na adres Starostwa Powiatowego w Braniewie lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: geodezja@powiat-braniewo.pl

Jednostka odpowiedzialna:

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Ul. Kościuszki 111, tel/fax. 55 644 02 97, e-mail: podgik@powiat-braniewo.pl, w godzinach od 7:00 do 15:00.

Czas realizacji usługi:

Termin liczony jest od dnia złożenia wniosku - około 7 dni roboczych.
W przypadku zamówień: skomplikowanych, obejmujących duże ilości danych, dokumentów, dużych obszarowo, wymagających uzyskania dodatkowych wyjaśnień lub przeprowadzenia aktualizacji zapisów w ewidencji gruntów i budynków, termin załatwienia sprawy może ulec wydłużeniu.

Informacja o trybie odwoławczym:

Odwołanie nie występuje.



Załączniki:

Wniosek P, P1, P2, P3, P4, P5, P6, P7