Dane kontaktowe:

Starostwo Powiatowe w Braniewie
Wydział Organizacji, Inwestycji i Nadzoru
Plac Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo

tel. 55 644 02 08
faks: 55 644 02 05

mail:  or@powiat-braniewo.pl
          inwestycje@powiat-braniewo.pl

I piętro, pokój 202, 203, 204, 213, 215
III piętro, pokój 411

tel. 55 644 02 08
faks: 55 644 02 05
mail: or@powiat-braniewo.pl

Naczelnik Wydziału - Agnieszka Kiełek - 55 644 02 08 

Zamówienia publiczne, inwestycje: 55 644 02 22, 55 644 02 72
Biuro Rady i Zarządu Powiatu - 55 644 02 09
Kontrola zarządcza - 55 644 02 29
Kadry - 55 644 02 12
Informatyk - 55 644 02 52

 

Zadania Wydziału Organizacji, Inwestycji i Nadzoru:

 

  1. W zakresie ogólnym dotyczącym zapewnienia właściwej organizacji pracy Starostwa w tym:

    1) Prowadzenie rejestrów, w tym min. umów i porozumień, wyjazdów służbowych.

    2) Prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji oraz nadzór nad ich realizacją.

    3) Obsługa kancelaryjna Starostwa.

    4) Prowadzenie spraw związanych z używaniem służbowych telefonów komórkowych,

    5) Koordynowanie czynności kancelaryjnych oraz stały nadzór w tej dziedzinie.

    6) Opracowywanie projektów zmian Statutu Powiatu, Regulaminu Organizacyjnego Starostwa, Regulaminu Pracy i Regulaminu Wynagradzania, a także innych Regulaminów i Uchwał organów Powiatu Braniewskiego, a także prowadzenie zbiorów aktów normatywnych własnych (Zarządzenia Starosty).

  2. W zakresie kontroli i nadzoru:
  3. Prowadzenie spraw w zakresie administracyjno-gospodarczym:
  4. W zakresie BHP:
  5. W zakresie spraw socjalnych:
  6. W zakresie spraw kadrowych:
  7. W zakresie spraw informatycznych:
  8. Prowadzenie spraw związanych z nadzorem właścicielskim nad spółkami w których Powiat Braniewski posiada udziały, a także gromadzenie dokumentacji z tego procesu oraz prac Zgromadzeń Wspólników i Rad Nadzorczych spółek.
  9. W zakresie prowadzenia archiwum zakładowego:
  10. Przygotowywanie corocznego raportu o stanie powiatu obejmującego podsumowanie działalności Zarządu Powiatu w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów, strategii i uchwał Rady Powiatu Braniewskiego.
  11. Prowadzenie spraw związanych z wykonaniem zadania z zakresu nieodpłatnej pomocy prawnej i edukacji prawnej, w odniesieniu do punktu nieodpłatnej pomocy prawnej prowadzonego przez powiat.
  12. Administrowanie nieruchomościami wchodzącymi w skład powiatowego zasobu nieruchomości, nie oddanymi w trwały zarząd jednostkom organizacyjnym oraz prowadzenie inwestycji i remontów w zakresie określonym przez Starostę i Zarząd Powiatu, a w szczególności:
  13. Prowadzenie i aktualizacja ubezpieczenia mienia powiatowego dla jednostek organizacyjnych, w tym wykonywanie czynności związanych z ubezpieczeniem majątkowym oraz komunikacyjnym.
  14. W zakresie zamówień publicznych Starostwa:
  15. W zakresie gospodarowania majątkiem ruchomym Starostwa: