Dane kontaktowe:

Starostwo Powiatowe w Braniewie
Wydział Organizacji, Inwestycji i Nadzoru
Plac Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo

tel. 55 644 02 08
faks: 55 644 02 05

mail:  or@powiat-braniewo.pl
          inwestycje@powiat-braniewo.pl

I piętro, pokój 202, 203, 204, 213, 215
III piętro, pokój 411

tel. 55 644 02 08
faks: 55 644 02 05
mail: or@powiat-braniewo.pl

Naczelnik Wydziału - Agnieszka Kiełek - 55 644 02 08 

Zamówienia publiczne, inwestycje: 55 644 02 22, 55 644 02 72
Biuro Rady i Zarządu Powiatu - 55 644 02 09
Kontrola zarządcza - 55 644 02 29
Kadry - 55 644 02 12
Informatyk - 55 644 02 52

 

Zadania Wydziału Organizacji, Inwestycji i Nadzoru:

 

  1. W zakresie ogólnym dotyczącym zapewnienia właściwej organizacji pracy Starostwa w tym:

    1) Prowadzenie rejestrów, w tym min. umów i porozumień, wyjazdów służbowych.

    2) Prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji oraz nadzór nad ich realizacją.

    3) Obsługa kancelaryjna Starostwa.

    4) Prowadzenie spraw związanych z używaniem służbowych telefonów komórkowych,

    5) Koordynowanie czynności kancelaryjnych oraz stały nadzór w tej dziedzinie.

    6) Opracowywanie projektów zmian Statutu Powiatu, Regulaminu Organizacyjnego Starostwa, Regulaminu Pracy i Regulaminu Wynagradzania, a także innych Regulaminów i Uchwał organów Powiatu Braniewskiego, a także prowadzenie zbiorów aktów normatywnych własnych (Zarządzenia Starosty).

  2. W zakresie kontroli i nadzoru:

    1) Wykonywanie kontroli zewnętrznej w jednostkach organizacyjnych. 

    2) Wykonywanie kontroli wewnętrznej w Starostwie.     

    3) Analiza skuteczności kontroli, organizowanie kontroli sprawdzających oraz nadzór nad wdrażaniem wniosków i zaleceń pokontrolnych.

    4) Koordynowanie i nadzorowanie sporządzania projektów odpowiedzi na protokoły i wystąpienia pokontrolne do zewnętrznych organów kontroli oraz realizacja spraw związanych z tymi kontrolami.

    5) Zapewnienie funkcjonowania obszarów kontroli zarządczej, w tym:

      1. doskonalenie uregulowań dotyczących zasad i trybu funkcjonowania kontroli zarządczej w oparciu o standardy kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych, a także stały nadzór w tej dziedzinie,
      2. pomoc w zarządzaniu ryzykiem poprzez koordynację działań dotyczących oceny zagrożeń i wskazywanie niezbędnych działań dla minimalizacji ich negatywnych skutków.

  3. Prowadzenie spraw w zakresie administracyjno-gospodarczym:

    1) Nadzór nad pracownikami obsługi Starostwa.

    2) Gospodarowanie środkami transportu, w tym:

      1. utrzymywanie pojazdu - dokonywanie przeglądów technicznych codziennych, okresowych i rejestracyjnych, utrzymywanie czystości,
      2. prowadzenia dokumentacji eksploatacyjnej,
      3. prowadzenie dokumentacji związanej z ubezpieczeniem pojazdów oraz zdarzeniami drogowymi.

3) Zaopatrzenie Starostwa w materiały biurowe, akcesoria komputerowe oraz środki utrzymania czystości.

4) Naliczanie ekwiwalentu za odzież ochronną i pranie odzieży ochronnej.

  1. W zakresie BHP:
  2. W zakresie spraw socjalnych:
  3. W zakresie spraw kadrowych:
  4. W zakresie spraw informatycznych:
  5. Prowadzenie spraw związanych z nadzorem właścicielskim nad spółkami w których Powiat Braniewski posiada udziały, a także gromadzenie dokumentacji z tego procesu oraz prac Zgromadzeń Wspólników i Rad Nadzorczych spółek.
  6. W zakresie prowadzenia archiwum zakładowego:
  7. Przygotowywanie corocznego raportu o stanie powiatu obejmującego podsumowanie działalności Zarządu Powiatu w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów, strategii i uchwał Rady Powiatu Braniewskiego.
  8. Prowadzenie spraw związanych z wykonaniem zadania z zakresu nieodpłatnej pomocy prawnej i edukacji prawnej, w odniesieniu do punktu nieodpłatnej pomocy prawnej prowadzonego przez powiat.
  9. Administrowanie nieruchomościami wchodzącymi w skład powiatowego zasobu nieruchomości, nie oddanymi w trwały zarząd jednostkom organizacyjnym oraz prowadzenie inwestycji i remontów w zakresie określonym przez Starostę i Zarząd Powiatu, a w szczególności:
  10. Prowadzenie i aktualizacja ubezpieczenia mienia powiatowego dla jednostek organizacyjnych, w tym wykonywanie czynności związanych z ubezpieczeniem majątkowym oraz komunikacyjnym.
  11. W zakresie zamówień publicznych Starostwa:
  12. W zakresie gospodarowania majątkiem ruchomym Starostwa: