Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Nieruchomości
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Starostwo Powiatowe w Braniewie informuje, że nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii i Nieruchomości do spraw rewindykacji mienia oraz ewidencji gruntów i budynków nie został rozstrzygnięty. |
---|
Stanowisko | Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Nieruchomości |
---|---|
Miejsce pracy | Starostwo Powiatowe w Braniewie |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Starostwo Powiatowe w Braniewie, Plac Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo |
Status | rozstrzygnięte |
OGŁOSZENIE O NABORZE
na wolne stanowisko pracy w Starostwie Powiatowym w Braniewie
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 ze zm.) Starosta Braniewski ogłasza nabór kandydatów na stanowisko
Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii i Nieruchomości
do spraw rewindykacji mienia oraz ewidencji gruntów i budynków
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
- wykształcenie wyższe lub średnie oraz co najmniej 3 lata stażu pracy na stanowisku urzędniczym związanym z geodezją lub gospodarką nieruchomościami,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- nie karany za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe:
- skrupulatność, komunikatywność,
- znajomość obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych,
- mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku geodezja lub gospodarka przestrzenna, wykształcenie średnie geodezyjne, uprawnienia zawodowe geodezyjne, doświadczenie w wykonywaniu podobnych obowiązków, oraz znajomość oprogramowania EWMAPA i EWOPIS,
- znajomość ustaw i rozporządzeń: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej, ustawy o lasach, ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników, rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- rejestrowanie zgłoszeń zmian w ewidencji gruntów i budynków,
- aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków oraz bazy danych rejestru cen i wartości nieruchomości dla jednostki ewidencyjnej – Gminy Braniewo,
- wprowadzanie do bazy danych ewidencji gruntów i budynków zmian wynikających z: prawomocnych orzeczeń sądowych, aktów notarialnych, ostatecznych decyzji administracyjnych, aktów normatywnych, opracowań geodezyjnych i kartograficznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, zawierających wykazy zmian danych ewidencyjnych, dokumentacji architektoniczno – budowlanej gromadzonej i przechowywanej przez organy administracji publicznej, ewidencji publicznej prowadzonej na podstawie odrębnych przepisów,
- wprowadzanie, zgłoszonych przez właścicieli gruntów i budynków, a w odniesieniu do gruntów Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego przez inne osoby fizyczne lub prawne, w których władaniu znajdują się grunty i budynki lub ich części, udokumentowanych zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków,
- przeprowadzanie postępowań administracyjnych w sprawie aktualizacji operatu ewidencyjnego,
- występowanie z żądaniem dostarczenia dokumentów w celu wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków,
- wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie odmowy aktualizacji operatu ewidencyjnego,
- zawiadamianie stron oraz organów podatkowych o wprowadzonych zmianach w operacie ewidencji gruntów i budynków,
- zawiadamianie sądu o zmianach w zakresie oznaczenia nieruchomości,
- archiwizacja danych ewidencyjnych, które utraciły swoją aktualność,
- ochrona danych ewidencyjnych przed ich utratą, zniszczeniem, niepożądaną modyfikacją, nieuprawnionym do nich dostępem i ujawnieniem,
- realizacja zadań wynikających z przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników indywidualnych i członków ich rodzin,
- podejmowanie decyzji o nadaniu na własność działki zabudowanej budynkami stanowiącymi odrębny od gruntu przedmiot własności (wchodzącej w skład gospodarstwa rolnego przekazanego na Skarb Państwa w zamian za rentę) na rzecz właściciela budynków,
- podejmowanie decyzji o nadaniu na własność działki osobie, której przysługuje prawo dożywotniego użytkowania z tytułu przekazania gospodarstwa rolnego na Skarb Państwa,
- podejmowanie decyzji o nadaniu własności działki i budynków osobom, którym przysługuje prawo do bezpłatnego korzystania z nich z tytułu przekazania gospodarstwa rolnego na Skarb Państwa,
- przygotowywanie dokumentacji geodezyjnej do wydania przez wojewodę decyzji stwierdzających nabycie z mocy prawa nieruchomości rolnych na rzecz gminy, na terenie których są położone,
- realizacja zadań związanych z reformą oraz ochroną i regulowaniem własności osadniczych gospodarstw chłopskich na obszarze Ziem Odzyskanych,
- realizacja zadań wynikających z ustawy o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców,
- realizacja zadań wynikających z ustaw o stosunku państwa do kościołów,
4. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- kopie świadectw pracy,
- referencje,
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
5. Informacja o warunkach pracy - praca biurowa w pełnym wymiarze (pełny etat, 40 godz. tygodniowo).
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych – 5,22%.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Braniewie lub przesłać pocztą na adres Starostwa z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Wydziale Geodezji, Kartografii i Nieruchomości", w terminie 10 dni od daty ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej tj. do dnia 19 listopada 2020 roku.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Braniewie, Plac Józefa Piłsudskiego 2 14-500 Braniewo.
Regulamin konkursu reguluje Zarządzenie Nr 41/2019 Starosty Braniewskiego z dnia 11 lipca 2019 r. w sprawie ustalenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Braniewie oraz wolne stanowiska kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu Braniewskiego”.
Informację o przetwarzaniu danych osobowych zawiera Załącznik do niniejszego ogłoszenia.
01 grudnia 2020 r. dodano: