Ogłoszenie o naborze na na stanowisko Podinspektora w Wydziale Finansowym w Starostwie Powiatowego w Braniewie
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Nina Beata Ścibiorek, Braniewo |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Kandydatka spełniła wymagania postawione w konkursie w odniesieniu zarówno do wymogów formalnych jak i merytorycznych - legitymuje się wykształceniem wyższym na kierunku administracja. Podczas konkursu kandydatka wykazała się teoretyczną i praktyczną znajomością zagadnień związanych ze stanowiskiem pracy. |
Stanowisko | Podinspektor w Wydziale Finansowym w Starostwie Powiatowego w Braniewie |
---|---|
Miejsce pracy | Starostwo Powiatowe w Braniewie |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Pocztą na adres Starostwa Powiatowego w Braniewie lub osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Braniewie |
Status | rozstrzygnięte |
OGŁOSZENIE O NABORZE
na wolne stanowisko pracy w Starostwie Powiatowym w Braniewie
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282), Starosta Braniewski ogłasza nabór kandydatów na stanowisko
Podinspektora w Wydziale Finansowym
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
a) wykształcenie wyższe lub średnie i 3 lata stażu,
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) nie karany za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe
a) wiedza w obszarze rachunkowości, finansów publicznych, prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych, w tym w szczególności umiejętność stosowania przepisów wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,
b) znajomość oraz umiejętność obsługi komputera , w tym pakietu Microsoft Office, Word, Excel, programu finansowo – księgowego oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
c) mile widziany staż pracy w finansach i rachunkowości,
d) umiejętność analizy danych, umiejętność rozwiązywania problemów, dążenie do doskonalenia zawodowego,
e) skrupulatność, systematyczność i odpowiedzialność,
f) umiejętność doradzania, dzielenia się wiedzą, umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) sporządzanie list wynagrodzeń pracowników Starostwa Powiatowego w Braniewie,
2) realizacja tytułów egzekucyjnych z wynagrodzeń oraz współpraca z organami egzekucyjnymi w tym zakresie,
3) sporządzanie list wypłat wynagrodzeń wynikających z umów zleceń i umów o dzieło,
4) obliczanie zasiłków chorobowych i zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
5) wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach,
6) naliczanie i odprowadzanie składek ZUS,
7) naliczanie i odprowadzanie podatku dochodowego od osób fizycznych,
8) naliczanie i odprowadzanie składek na PFRON,
9) naliczanie i odprowadzania składek PPK,
10) wystawianie zaświadczeń do celów emerytalnych i rentowych dla pracowników Starostwa,
11) przygotowywanie dokumentacji związanej z naliczaniem kapitału początkowego dla pracowników Starostwa,
12) współudział w sporządzanie sprawozdań z funduszu płac do GUS,
13) sporządzanie sprawozdań PFRON,
14) przygotowywanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od wynagrodzeń i świadczeń pieniężnych (PIT 11, PIT 8C, PIT R),
15) przeprowadzanie rozliczeń z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie refundacji wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych,
16) obsługa systemu bankowego – rejestrowanie zleceń oraz kontrola poprawności wprowadzonych danych,
17) rozliczanie diet z tytułu sprawowania mandatu radnego, realizacja tytułów egzekucyjnych w zakresie diet oraz współpraca z organami egzekucyjnymi w tym zakresie,
18) przekazywanie danych i informacji do publicznej wiadomości w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział za pośrednictwem Biuletynu Informacji Publicznej,
19) właściwe zabezpieczenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów w zakresie prowadzonych spraw,
20) wykonywanie innych zleconych zadań i poleceń służbowych w zakresie działania Wydziału.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kwestionariusz osobowy,
d) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
g) kopie świadectw pracy,
h) referencje,
i) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
5. Informacja o warunkach pracy - praca biurowa w pełnym wymiarze (pełny etat, 40 godzin tygodniowo).
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych – 5,26 %.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Braniewie lub przesłać pocztą na adres Starostwa z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy Podinspektora w Wydziale Finansowym", w terminie 14 dni od daty ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej tj. do dnia 10 maja 2021 roku.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Braniewie (Plac Józefa Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo).
Regulamin konkursu reguluje Zarządzenie Nr 41/2019 Starosty Braniewskiego z dnia 11 lipca 2019 r. w sprawie ustalenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Braniewie oraz wolne stanowiska kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu Braniewskiego”.
Informację o przetwarzaniu danych osobowych zawiera Załącznik do niniejszego ogłoszenia.
[dodano 11 maja 2021 r.]
Ogłoszenie
Starostwo Powiatowe w Braniewie informuje, że w naborze ogłoszonym na stanowisko Podinspektora w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Braniewie wpłynęło 6 ofert.
W wyniku wstępnej weryfikacji formalnej do etapu końcowej weryfikacji merytorycznej zakwalifikowało się 6 osób.
W związku z powyższym Starostwo Powiatowe w Braniewie w ramach końcowej weryfikacji merytorycznej zaprasza na rozmowę kwalifikacyjną następujących kandydatów:
- Jasiołek Roman zam. Braniewo,
- Piróg Ewelina Anna zam. Braniewo,
- Plażuk Bożena zam. Braniewo,
- Szkólnik Edyta zam. Braniewo,
- Ściborek Nina Beata zam. Braniewo,
- Zakrzewska Magdalena Elżbieta zam. Braniewo
Wyznacza się dzień 19 maja 2021 roku o godz. 11.30 sala nr 116 na przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej, w celu zweryfikowania informacji zawartych w dokumentach aplikacyjnych i ustalenia znajomości zagadnień związanych ze stanowiskiem pracy.
Braniewo, dnia 11 maja 2021 roku
(podpis Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej)