Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy w Starostwie Powiatowym w Braniewie - Podinspektor w Wydziale Finansowym
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Magdalena Ochab - Gacka, Braniewo |
---|---|
Uzasadnienie wyboru |
Kandydatka spełniła wymagania postawione w konkursie w odniesieniu zarówno do wymogów formalnych jak i merytorycznych. Podczas konkursu kandydatka wykazała się teoretyczną i praktyczną znajomością dużej części zagadnień związanych ze stanowiskiem pracy, co wynika z jej dotychczasowego doświadczenia zawodowego. Braniewo, 3 lipca 2024 roku |
Stanowisko | Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy w Starostwie Powiatowym w Braniewie - Podinspektor w Wydziale Finansowym |
---|---|
Miejsce pracy | Starostwo Powiatowe w Braniewie |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | W siedzibie Starostwa Powiatowego w Braniewie lub pocztą na adres Starostwa |
Status | rozstrzygnięte |
OGŁOSZENIE O NABORZE
na wolne stanowisko pracy w Starostwie Powiatowym w Braniewie
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Starosta Braniewski ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
Podinspektora w Wydziale Finansowym
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
- wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i 3 lata stażu pracy,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- nie karany za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe:
- wiedza w obszarze rachunkowości i finansów publicznych, w tym w szczególności umiejętność stosowania przepisów wynikających z ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, kpa, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw, prowadzenia gospodarki finansowej powiatu i jednostek budżetowych, klasyfikacji budżetowej dochodów i wydatków,
- umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office, Word, Excel, programu finansowo – księgowego oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność analizy danych, umiejętność rozwiązywania problemów,
- skrupulatność, systematyczność i odpowiedzialność,
- umiejętność doradzania, dzielenia się wiedzą, umiejętność pracy w zespole,
- mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z wykonywaniem tożsamym zadań określonych w niniejszym ogłoszeniu.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych, dekretowanie i ewidencja dokumentów w systemie finansowo-księgowym zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości oraz sporządzanie wewnętrznych dokumentów finansowo-księgowych,
- uzgadnianie kont rozrachunkowych, kosztów i wydatków z uwzględnieniem kosztów rodzajowych i paragrafów kwalifikacji budżetowej na potrzeby prawidłowego sporządzania miesięcznych sprawozdań budżetowych z wykonania dochodów i wydatków,
- udział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań finansowych,
- uzgadnianie sprawozdań i rozliczeń z Urzędami Skarbowymi,
- ewidencja, uzgadnianie i kontrolowanie wpływu transz pożyczek i kredytów oraz terminowa spłata rat kapitałowych i odsetek,
- informowanie podległych jednostek budżetowych o wielkości dochodów i wydatków tych jednostek oraz dotacji i wpłat do budżetu przyjętych w uchwale budżetowej,
- uzgadnianie w terminach miesięcznych wielkości planowanych dochodów i wydatków budżetowych po zmianach,
- weryfikacja sprawozdań finansowych jednostek organizacyjnych powiatu oraz ich rejestracja w systemie informatycznym,
- wprowadzanie w okresach kwartalnych, w zarejestrowanych sprawozdaniach jednostek, w programie finansowym dodatkowych danych wynikających z przedłożonych sprawozdań,
- analiza stopnia realizacji dochodów i wydatków Powiatu,
terminowe przekazywanie na rachunek właściwego dysponenta dochodów budżetu państwa, zwrotów niewykorzystanych dotacji, - przekazywanie zrealizowanych przez Powiat dochodów Skarbu Państwa w terminach i wysokościach określonych przepisami prawa,
- sporządzanie jednostkowego i zbiorczego sprawozdania o udzielonej pomocy publicznej,
- zabezpieczenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów w zakresie prowadzonych spraw,
- wykonywanie innych zleconych zadań i poleceń służbowych w zakresie działania Wydziału, w tym uczestnictwo w zespołach kontrolnych w jednostkach budżetowych.
4. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz uprawnienia zawodowe,
- kopie świadectw pracy,
- referencje,
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
5. Informacja o warunkach pracy
Praca biurowa w pełnym wymiarze (40 godzin tygodniowo).
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych – 9,04 %.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Braniewie lub przesłać pocztą na adres Starostwa z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Wydziale Finansowym”, w terminie 10 dni od daty ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej tj. do dnia 1 lipca 2024 roku.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Braniewie (Plac Józefa Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo).
Regulamin konkursu reguluje Zarządzenie Nr 41/2019 Starosty Braniewskiego z dnia 11 lipca 2019 r. w sprawie ustalenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Braniewie oraz wolne stanowiska kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu Braniewskiego”.
[dodano 02 lipca 2024 r.]
Ogłoszenie
Starostwo Powiatowe w Braniewie informuje, że w naborze ogłoszonym na stanowisko urzędnicze: Podinspektora w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Braniewie wpłynęło 6 ofert.
W wyniku wstępnej weryfikacji formalnej do etapu końcowej weryfikacji merytorycznej zakwalifikowało się 6 osób.
W związku z powyższym Starostwo Powiatowe w Braniewie w ramach końcowej weryfikacji merytorycznej zaprasza na rozmowę kwalifikacyjną kandydatów:
- Pani Emilia Hłasko zam. Braniewo
- Pani Sylwia Jankowska zam. Branewo
- Pani Monika Kłos – Kaczorek zam. Braniewo
- Pani Magdalena Ochab – Gacka zam. Braniewo
- Pani Agata Woźnica zam. Wielkie Wierzno
- Pani Agnieszka Wójcik zam. Braniewo
Wyznacza się dzień 3 lipca 2024 roku o godz. 11.00 sala nr 116 na przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej, w celu zweryfikowania informacji zawartych w dokumentach aplikacyjnych i ustalenia znajomości zagadnień związanych ze stanowiskiem pracy.
Braniewo, dnia 2 lipca 2024 roku