W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Braniewie
Plac Józefa Piłsudskiego 2
14-500 Braniewo

 

tel. +48 55 644 02 00, +48 55 644 02 04
fax. +48 55 644 02 05

 

e-mail: starostwo@powiat-braniewo.pl

skrzynki podawcze ePUAP:

/m98k61msum/skrytka

/m98k61msum/SkrytkaESP

 

www: https://powiat-braniewo.pl

 

REGON: 170818102

 

kod TERYT 2802

102/11

Szczegóły
jakiego organu Zarządu Powiatu Braniewskiego
z dnia
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych im. Władysława Reymonta w Pieniężnie
na podstawie art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (tekst jednolity z 2001 roku Dz. U. Nr 142, poz. 1592 ze zm.) oraz §27 Regulaminu Organizacyjnego Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych im. Władysława Reymonta w Pieniężnie Zarząd Powiatu Braniewskiego uchwala, co następuje:
status uchwały obowiązująca
Uchwała Nr 102/11
Zarządu Powiatu Braniewskiego
z dnia 18 października 2011 roku

w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych im. Władysława Reymonta w Pieniężnie
Na podstawie art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (tekst jednolity z 2001 roku Dz. U. Nr 142, poz. 1592 ze zm.) oraz §27 Regulaminu Organizacyjnego Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych im. Władysława Reymonta w Pieniężnie Zarząd Powiatu Braniewskiego uchwala, co następuje:

§1.
 
W regulaminie organizacyjnym Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych im. Władysława Reymonta w Pieniężnie wprowadza się następujące zmiany:
 
  1. W § 4 ust. 1 dodaje się pkt 13 w brzmieniu „opiekun nocny” i pkt 14 w brzmieniu „stróż nocny”.
  2. Dodaje się §18b w następującym brzmieniu „Do zadań stróża nocnego należy”:
     1) pełnienie dyżurów zgodnie z harmonogramem pracy,
     2) ścisła współpraca z opiekunem nocnym,
     3) znajomość aktualnego stanu mieszkańców na każdym dyżurze, podanym przez   
         wychowanków dyżurujących do godziny 2200,
     4) zabezpieczenie i kontrola budynku wewnątrz oraz na zewnątrz przed pożarem, kradzieżą
         oraz innymi zdarzeniami,
      5) postępowanie zgodne z procedurami jakie przyjęto w Zespole Szkół w przypadku
          zagrożenia pożarem oraz zagrożenia zdrowia i życia mieszkańców internatu,
      6) czuwanie, aby mieszkańcy internatu samodzielnie nie opuszczali go po godzinie 2200,
      7) w razie stwierdzenia samodzielnego opuszczenia internatu przez mieszkańców,
          zgłoszenie tego faktu natychmiast opiekunowi nocnemu,
      8) niezwłoczne powiadomienie o występujących zagrożeniach bezpieczeństwa ludzi i mienia
          w pierwszej kolejności kierownika internatu bezpośrednio lub telefonicznie, a w
          przypadku jego nieobecności inne osoby z kierownictwa szkoły,
      9) zgłaszanie natychmiast nagłych zachorowań i wypadków dotyczących wychowanków i
          pracowników-  kierownikowi internatu, a pod jego nieobecność innym osobom z
          kierownictwa szkoły,
     10) bieżące zawiadamianie kierownika internatu osobiście rano lub telefonicznie tego
           samego dnia o trudnościach związanych z przestrzeganiem ciszy nocnej przez młodzież
           i zaistniałych nagannych zachowaniach młodzieży,
     11) przestrzeganie wszystkich przepisów bhp dotyczących własnego zdrowia i życia zgodnie
           z instrukcją bhp oraz przewidywania możliwych zagrożeń,
     12) w okresie przerw świątecznych, ferii zimowych i letnich oraz innych dni wolnych w
           internacie wykonywanie czynności zleconych przez kierownictwo, a służących dobru  
           szkoły w wyznaczonych godzinach pracy.

     3. W załączniku nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego oznaczonym jako „Wykaz stanowisk
         pracowników administracji i obsługi Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych w Pieniężnie”
         wprowadza się następujące zmiany:

         a) zmniejsza się w tabeli pkt 7 stanowisko pracy „konserwator”- liczba osób - „3” na
             liczbę osób- „2”, liczba etatów- 2 i 3/5 na liczbę etatów 1,35
         b) zmniejsza się w tabeli pkt 12 stanowisko pracy „opiekun nocny” liczba osób- „2” na
             liczbę osób „1”
         c) dodaje się w tabeli  pkt 14 stanowisko pracy „stróż nocny”- liczba osób- „1”, liczba
             etatów – 1
 
     4. W załączniku nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego oznaczonego – „Struktura
         organizacyjna ZSLiZ” dodaje się stanowisko „stróż nocny”, podporządkowanego
         bezpośrednio Dyrektorowi Szkoły.
 
§2.
 
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, z mocą obowiązującą od 18 października 2011 roku

Powiadom znajomego