275/13
jakiego organu | Zarządu Powiatu Braniewskiego |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | zmiany Regulaminu Organizacyjnego Liceum Ogólnokształcącego im. F. Nowowiejskiego w Braniewie |
na podstawie | art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (t.j. Dz.U. z 2001 roku, Nr 142, poz.1592 ze zm.) oraz §19 Regulaminu Organizacyjnego Liceum Ogólnokształcącego w Braniewie, Zarząd Powiatu Braniewskiego uchwala, co następuje: |
status uchwały | obowiązująca |
Zarządu Powiatu Braniewskiego
z dnia 11 kwietnia 2013 roku
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Liceum Ogólnokształcącego im. F. Nowowiejskiego w Braniewie
Na podstawie art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (t.j. Dz.U. z 2001 roku, Nr 142, poz.1592 ze zm.) oraz §19 Regulaminu Organizacyjnego Liceum Ogólnokształcącego w Braniewie, Zarząd Powiatu Braniewskiego uchwala, co następuje:
-
§ 1 otrzymuje brzmienie:
,,1.Regulamin Organizacyjny: Liceum Ogólnokształcącego im. Feliksa Nowowiejskiego w Braniewie zwany dalej ,,Regulaminem” określa:
1) organizację Liceum Ogólnokształcącego,
2) zakres obowiązków na poszczególnych stanowiskach pracy.
2. Liceum Ogólnokształcące zwane dalej ,,Szkołą” działa na podstawie następujących aktów prawnych:
1) Statutu Liceum Ogólnokształcącego w Braniewie,
2) niniejszego Regulaminu.” - §2 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
"3. Pracą Liceum Ogólnokształcącego kieruje Dyrektor i jest on odpowiedzialny za prawidłową realizacje zadań wynikających ze Statutu przed organem prowadzącym w zakresie organizacyjno-finansowym, a w zakresie merytorycznym przed Warmińsko-Mazurskim Kuratorem Oświaty”. - w §3 skreśla się pkt 2.
- §3 pkt 9 otrzymuje
brzmienie:
"9) pracownicy obsługi (sprzątaczka - 3 etaty, konserwator - 1 etat do 1.04.2015 roku, woźny – 1 etat)”. - w §4 skreśla się pkt 2.
- §6 ust.1 otrzymuje brzmienie:
"1. W zakresie działalności dydaktyczno-wychowawczej i opiekuńczej (dyrektor):
1) zapewnia warunki do realizacji programów nauczania i wychowania,
2) hospituje i kontroluje prace nauczycieli i pozostałych pracowników, zgodnie z planami hospitacji i regulaminem kontroli wewnętrznej”. - w §6 ust. 1 skreśla się pkt 3.
- §9 pkt 12 otrzymuje brzmienie:
„12) prowadzenie obsługi księgowej związanej ze sporządzaniem list płac dla pracowników LO ”, - załącznik nr 1 otrzymuje brzmienie jak załącznik nr 1do niniejszej uchwały,
- w załączniku nr 2
skreśla się ,,wicedyrektor ds. dydaktyczno - wychowawczych”.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.