W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Braniewie
Plac Józefa Piłsudskiego 2
14-500 Braniewo

 

tel. +48 55 644 02 00, +48 55 644 02 04
fax. +48 55 644 02 05

 

e-mail: starostwo@powiat-braniewo.pl

skrzynki podawcze ePUAP:

/m98k61msum/skrytka

/m98k61msum/SkrytkaESP

 

www: https://powiat-braniewo.pl

 

REGON: 170818102

 

kod TERYT 2802

289/13

Szczegóły
jakiego organu Zarządu Powiatu Braniewskiego
z dnia
w sprawie podania do publicznej wiadomości informacji określonych w art. 37 ust.1 pkt. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
na podstawie art. 32 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 roku, Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.), oraz art. 37 ust.1 pkt. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 roku, Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.), Zarząd Powiatu Braniewskiego uchwala, co następuje:
status uchwały obowiązująca
Uchwała Nr 289/13
Zarządu Powiatu Braniewskiego
z dnia 29 maja 2013 roku

w sprawie podania do publicznej wiadomości informacji określonych w art. 37 ust.1 pkt. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
Na podstawie art. 32 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 roku, Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.), oraz art. 37 ust.1 pkt. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 roku, Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.), Zarząd Powiatu Braniewskiego uchwala, co następuje:

§ 1.

Podaje się  do publicznej wiadomości:
1.    Informację o wykonaniu budżetu Powiatu  Braniewskiego za 2012 rok , zgodnie z  
załącznikiem  nr 1 do Uchwały.
2.    Wykaz osób fizycznych i prawnych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej którym w zakresie podatków i opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty, stanowiący załącznik nr 2 do Uchwały.
3.    Wykaz osób prawnych i fizycznych, którym udzielono pomocy publicznej, stanowiący załącznik nr 3 do Uchwały.
4.    Powiat Braniewski według stanu na 31 grudnia 2012 roku nie posiadał zobowiązań wymagalnych.
5.    Powiat Braniewski w  2012 roku nie udzielał poręczeń.
6.    Kwoty dotacji otrzymanych z budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz kwoty dotacji udzielonych innym jednostkom samorządu terytorialnego :
-        dotacje otrzymane –  2.249.324,66 zł,
-        dotacje udzielone -       192.435,67 zł.
7.    Kwota wykorzystanych środków o których mowa w art. 5 ust.1 pkt 2 ustawy o finansach publicznych -  środków pochodzących z Unii   Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielanej  przez   państwa członkowskie EFTA –   1.085.101,89 zł.
 
§ 2.
 
Informację  podaje się do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie  na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Braniewie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Braniewskiego.
§ 3.
 
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.



Do pobrania:

1. informacja o wykonaniu budżetu Powiatu Braniewskiego za 2012 rok
2. wykaz osób fizycznych i prawnych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej którym udzielono ulg, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty
3. wykaz osób fizycznych i prawnych, którym udzielono pomocy publicznej w roku 2012

Załączniki

Powiadom znajomego