IX/84/11
jakiego organu | Rady Powiatu Braniewskiego |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Braniewskiego za pierwsze półrocze oraz o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej |
na podstawie | art. 266 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 roku Nr 157 poz. 1240 z późn. zm.) Rada Powiatu uchwala, co następuje: |
status uchwały | obowiązująca |
Rady Powiatu Braniewskiego
z dnia 27 czerwca 2011 roku
w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Braniewskiego za pierwsze półrocze oraz o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej
Na podstawie art. 266 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 roku Nr 157 poz. 1240 z późn. zm.) Rada Powiatu uchwala, co następuje:
- Informację
z realizacji budżetu przedstawia się w formie tabelarycznej, ogólnie dla całego
budżetu powiatu, z wyszczególnieniem przebiegu realizacji budżetu dla każdej jednostki
budżetowej.
- W
zestawieniu o którym mowa w ust.1, przedstawia się w sposób wartościowy i procentowy
realizację budżetu w zakresie:
a) dochodów ogółem planowanych i zrealizowanych,
b) wydatków ogółem planowanych i zrealizowanych. - Informację przedstawia się w pełnej szczegółowości klasyfikacji budżetowej tj. według działów, rozdziałów i paragrafów.
W informacji za I półrocze dodatkowo przedstawia się dane o:
- przychodach i rozchodach Powiatu Braniewskiego oraz dokonanych wydatkach na obsługę długu powiatu,
- kwocie
długu Powiatu Braniewskiego, w tym w
szczególności:
- wysokości zobowiązań z tytułu kredytów, z wyszczególnieniem stanu zobowiązań wobec
poszczególnych kredytodawców,
- wysokości zobowiązań z tytułu pożyczek, z wyszczególnieniem stanu zobowiązań wobec
poszczególnych pożyczkodawców,
- wymagalnych zobowiązań z tytułu udzielonych poręczeń i gwarancji, z wymienieniem
podmiotów, których gwarancje i poręczenia dotyczą,
- pozostałych wymagalnych zobowiązań ze wskazaniem tytułów tych zobowiązań oraz
jednostek w których one powstały. - kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej , w tym informację o przebiegu realizacji przedsięwzięć ujętych w wieloletniej prognozie finansowej.
- Do informacji o przebiegu wykonania budżetu załącza się
informację przygotowaną przez samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej o
przebiegu wykonania planu finansowego za pierwsze półrocze.
- Sprawozdanie
z wykonania planu finansowego Samodzielnego
Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Braniewie w likwidacji, za I
półrocze każdego roku sporządza się w formie zestawienia:
a) wartościowego i procentowego planu i wykonania przychodów i kosztów, według źródeł
przychodów i rodzajów kosztów,
b) stanu należności w podziale na tytuły, w tym należności wymagalnych,
c) stanu zobowiązań w podziale na tytuły, w tym zobowiązań wymagalnych. - Zestawienia o których mowa w ust.2 stanowią załączniki do informacji opisowej zawierającej wyjaśnienia wykonania poszczególnych pozycji przychodów i kosztów oraz wskazania przyczyn odchyleń od planu jak też przyczyn nieuregulowania zobowiązań i należności, w tym wymagalnych.
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia .