W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Braniewie
Plac Józefa Piłsudskiego 2
14-500 Braniewo

 

tel. +48 55 644 02 00, +48 55 644 02 04
fax. +48 55 644 02 05

 

e-mail: starostwo@powiat-braniewo.pl

skrzynki podawcze ePUAP:

/m98k61msum/skrytka

/m98k61msum/SkrytkaESP

 

www: https://powiat-braniewo.pl

 

REGON: 170818102

 

kod TERYT 2802

IX/84/11

Szczegóły
jakiego organu Rady Powiatu Braniewskiego
z dnia
w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Braniewskiego za pierwsze półrocze oraz o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej
na podstawie art. 266 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 roku Nr 157 poz. 1240 z późn. zm.) Rada Powiatu uchwala, co następuje:
status uchwały obowiązująca
Uchwała Nr IX/84/11
Rady Powiatu Braniewskiego
z dnia 27 czerwca 2011 roku

w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Braniewskiego za pierwsze półrocze oraz o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej
Na podstawie art. 266 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 roku Nr 157 poz. 1240 z późn. zm.) Rada Powiatu uchwala, co następuje:

§1. 
 
Zarząd Powiatu sporządza i przedstawia do dnia 31 sierpnia roku budżetowego, Radzie Powiatu i Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie informację o przebiegu wykonania budżetu powiatu za pierwsze półrocze. 
 
§2. 
 
W informacji o przebiegu wykonania budżetu powiatu w pierwszym półroczu roku budżetowego wyszczególnia się wszystkie jednostki budżetowe. 
 
§3. 
 
  1. Informację z realizacji budżetu przedstawia się w formie tabelarycznej, ogólnie dla całego budżetu powiatu, z wyszczególnieniem przebiegu realizacji budżetu dla każdej jednostki budżetowej. 

  2. W zestawieniu o którym mowa w ust.1, przedstawia się w sposób wartościowy i procentowy realizację budżetu w zakresie:
    a) dochodów ogółem planowanych i zrealizowanych,  
    b) wydatków ogółem planowanych i zrealizowanych. 

  3. Informację przedstawia się w pełnej szczegółowości klasyfikacji budżetowej tj. według działów, rozdziałów i paragrafów. 
§4. 
 
Zestawienia o których mowa w §3 stanowią załączniki do informacji opisowej zawierającej analizę stopnia realizacji dochodów i wydatków budżetowych oraz określenie przyczyn istotnych odchyleń. 
 
§5. 
 
W informacji za I półrocze  dodatkowo przedstawia się dane o:
  1. przychodach i rozchodach Powiatu Braniewskiego oraz dokonanych wydatkach na  obsługę długu powiatu, 
  2. kwocie długu Powiatu Braniewskiego,  w tym w szczególności:

    - wysokości zobowiązań z tytułu kredytów, z wyszczególnieniem stanu zobowiązań wobec
      poszczególnych kredytodawców,
    - wysokości zobowiązań z tytułu pożyczek, z wyszczególnieniem stanu zobowiązań wobec
      poszczególnych pożyczkodawców,
    - wymagalnych zobowiązań z tytułu udzielonych poręczeń i gwarancji, z wymienieniem
      podmiotów, których gwarancje i poręczenia dotyczą,
    - pozostałych wymagalnych zobowiązań ze wskazaniem tytułów  tych zobowiązań oraz 
       jednostek w których one powstały. 

  3. kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej , w tym informację o przebiegu realizacji przedsięwzięć ujętych w wieloletniej prognozie finansowej. 
§6. 
  1. Do informacji o przebiegu wykonania budżetu załącza się informację przygotowaną przez samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej o przebiegu wykonania planu finansowego za pierwsze półrocze. 

  2. Sprawozdanie z wykonania planu finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Braniewie w likwidacji, za I półrocze każdego roku sporządza się w formie zestawienia:
    a) wartościowego i procentowego planu i wykonania przychodów i kosztów, według źródeł
        przychodów i rodzajów kosztów,
    b) stanu należności w podziale na tytuły, w tym należności wymagalnych,
    c) stanu zobowiązań w podziale na tytuły, w  tym zobowiązań wymagalnych. 

  3. Zestawienia o których mowa w ust.2 stanowią załączniki do informacji opisowej zawierającej wyjaśnienia wykonania poszczególnych pozycji przychodów i kosztów oraz wskazania przyczyn odchyleń od planu jak też przyczyn nieuregulowania zobowiązań i  należności, w tym wymagalnych. 
§7. 
 
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu.
 
§8. 
 
Traci moc uchwała Nr XXXV/271/06 Rady Powiatu Braniewskiego z dnia 29 czerwca 2006 r. w sprawie określenie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu powiatu za I półrocze oraz Uchwała Nr X/59/07 Rady Powiatu Braniewskiego z dnia 28 czerwca 2007 r. w sprawie zakresu informacji z wykonania planu finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Braniewie . 
 
§9. 
 
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia .
 

Powiadom znajomego