W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Braniewie
Plac Józefa Piłsudskiego 2
14-500 Braniewo

 

tel. +48 55 644 02 00, +48 55 644 02 04
fax. +48 55 644 02 05

 

e-mail: starostwo@powiat-braniewo.pl

skrzynki podawcze ePUAP:

/m98k61msum/skrytka

/m98k61msum/SkrytkaESP

 

www: https://powiat-braniewo.pl

 

REGON: 170818102

 

kod TERYT 2802

482/18

Szczegóły
jakiego organu Zarządu Powiatu Braniewskiego
z dnia
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Liceum Ogólnokształcącego im. Feliksa Nowowiejskiego w Braniewie
na podstawie art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1868 ze zm.) oraz § 19 Regulaminu Organizacyjnego Liceum Ogólnokształcącego im. Feliksa Nowowiejskiego w Braniewie, Zarząd Powiatu Braniewskiego uchwala, co następuje:
status uchwały obowiązująca
Uchwała Nr 482/18
Zarządu Powiatu Braniewskiego
z dnia 25 maja 2018 roku

w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Liceum Ogólnokształcącego im. Feliksa Nowowiejskiego w Braniewie
Na podstawie art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1868 ze zm.) oraz § 19 Regulaminu Organizacyjnego Liceum Ogólnokształcącego im. Feliksa Nowowiejskiego w Braniewie, Zarząd Powiatu Braniewskiego uchwala, co następuje:

§1. W Regulaminie Organizacyjnym Liceum Ogólnokształcącego im. Feliksa Nowowiejskiego dokonuje się następujących zmian: 
1. W rozdziale II § 3 pkt 10 otrzymuje brzmienie:
„kierownik gospodarczy – 3/8 etatu”
2. Dodaje się § 10 a w brzmieniu:
„Do zadań kierownika gospodarczego należy:
1)prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły,
2)utrzymanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości,
3)prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu budowlanego,
4)dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż. i bhp,
5)organizacja remontów bieżących (poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją),
6)przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
7)organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia mienia szkoły oraz ochrony administrowanych budynków i terenu,
8)organizowanie i nadzorowanie pracy konserwatora i pracowników obsługi,
9)planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym, 
10)realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora, 
11)organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły,
12)prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów,
13)prowadzanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,
14)organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej,
15)prowadzenie rejestru z użytkownikami wynajmującymi pomieszczenia szkolne,
16)prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szklonego,
17)wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora szkoły.  
3. W Załączniku nr 1 ,,Wykaz pracowników administracji i obsługi Liceum Ogólnokształcącego im. Feliksa Nowowiejskiego w Braniewie”, w tabeli, pozycja 7 otrzymuje brzmienie: 
„stanowisko - Kierownik gospodarczy, liczba etatów 3/8”.
4. W Załączniku nr 2 dodaje się stanowisko Kierownika gospodarczego.
§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od dnia 1 czerwca 2018 r.


Do pobrania:


Załączniki

Powiadom znajomego