W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Braniewie
Plac Józefa Piłsudskiego 2
14-500 Braniewo

 

tel. +48 55 644 02 00, +48 55 644 02 04
fax. +48 55 644 02 05

 

e-mail: starostwo@powiat-braniewo.pl

skrzynki podawcze ePUAP:

/m98k61msum/skrytka

/m98k61msum/SkrytkaESP

 

www: https://powiat-braniewo.pl

 

REGON: 170818102

 

kod TERYT 2802

X/96/19

Szczegóły
jakiego organu Rady Powiatu Braniewskiego
z dnia
w sprawie rozpatrzenia petycji
na podstawie art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 11 lipca 2014 roku o petycjach (Dz. z 2018 r., poz. 870) w zw. z art. 12 pkt. 11 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 511), Rada Powiatu Braniewskiego uchwala co następuje:
status uchwały obowiązująca
Uchwała Nr X/96/19
Rady Powiatu Braniewskiego
z dnia 10 października 2019 roku

w sprawie rozpatrzenia petycji
Na podstawie art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 11 lipca 2014 roku o petycjach (Dz. z 2018 r., poz. 870) w zw. z art. 12 pkt. 11 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 511), Rada Powiatu Braniewskiego uchwala co następuje:

§1. Rada Powiatu Braniewskiego rozpatrując petycję z dnia 21 sierpnia 2019 roku w sprawie wprowadzenia „Polityki Zarządzania Konfliktem Interesów” odnoszącej się do Radnych Rady Powiatu Braniewskiego, stwierdza iż nie ma konieczności regulowania wymienionej w treści petycji materii. 
Zakres regulacji związanych z tematyką antykorupcyjną, w tym konfliktem interesów, występujący w przepisach powszechnie obowiązującego prawa jest wystarczający i adekwatny do potrzeb obrotu i występujących relacji w samorządzie. Nie ma potrzeby wprowadzania dodatkowych regulacji prawnych, będących niejednokrotnie powieleniem przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
W Powiecie Braniewskim stosuje się i przestrzega w tym zakresie m.in. przepisów:
- ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 1393 ze zm.), stosowanej odpowiednio także w odniesieniu do Radnych Rady Powiatu Braniewskiego,
- ustawy z dnia z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 511), stosowanej w odniesieniu do Radnych Rady Powiatu Braniewskiego,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282), stosowanej odpowiednio także w odniesieniu do Radnych Rady Powiatu Braniewskiego,
- ustawy z dnia Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 ze zm.) w odniesieniu do przyczyn wyłączenia pracownika lub organu w prowadzonych postępowaniach administracyjnych.  

§2. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Rady Powiatu Braniewskiego. 

§3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.







Powiadom znajomego