W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Braniewie
Plac Józefa Piłsudskiego 2
14-500 Braniewo

 

tel. +48 55 644 02 00, +48 55 644 02 04
fax. +48 55 644 02 05

 

e-mail: starostwo@powiat-braniewo.pl

skrzynki podawcze ePUAP:

/m98k61msum/skrytka

/m98k61msum/SkrytkaESP

 

www: https://powiat-braniewo.pl

 

REGON: 170818102

 

kod TERYT 2802

Zarządzenie nr 17 /2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Starosty Braniewskiego
z dnia
w sprawie sposobu powoływania kandydatów na biegłych w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez Starostę Braniewskiego w zakresie kompetencji wykonywanych w imieniu Skarbu Państwa oraz procedury powoływania biegłych w postępowaniach administracyjnych
Status obowiązujące

Zarządzenie Nr 17 /2022
Starosty Braniewskiego
z dnia 02 marca 2022 roku

w sprawie sposobu powoływania kandydatów na biegłych w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez Starostę Braniewskiego w zakresie kompetencji wykonywanych w imieniu Skarbu Państwa oraz procedury powoływania biegłych w postępowaniach administracyjnych

Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021 r., poz. 1899 ze zm.), w zw. z art. 84 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.), zarządzam co następuje:

§ 1. W celu prawidłowego prowadzenia postępowań administracyjnych prowadzonych przez Starostę Braniewskiego w zakresie kompetencji wykonywanych w imieniu Skarbu Państwa, ustala się procedurę powoływania kandydatów na biegłych oraz procedurę postępowania biegłych w postępowaniach administracyjnych, której treść stanowi Załącznik do niniejszego zarządzenia. Procedura dotyczy postępowań administracyjnych dotyczących:

1) oddania nieruchomości w trwały zarząd i ustalenia opłaty rocznej,

2) aktualizacji opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu,

3) odszkodowań z tytułu szkód oraz utraty wartości nieruchomości powstałej w wyniku ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości wskutek wybudowania urządzeń,

4) odszkodowań z tytułu szkód powstałych na skutek czasowego zajęcia nieruchomości,

5) odszkodowania za nieruchomości wydzielone pod drogi publiczne, 

6) przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.

§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Geodezji, Kartografii i Nieruchomości.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Załączniki

Powiadom znajomego