W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Braniewie
Plac Józefa Piłsudskiego 2
14-500 Braniewo

 

tel. +48 55 644 02 00, +48 55 644 02 04
fax. +48 55 644 02 05

 

e-mail: starostwo@powiat-braniewo.pl

skrzynki podawcze ePUAP:

/m98k61msum/skrytka

/m98k61msum/SkrytkaESP

 

www: https://powiat-braniewo.pl

 

REGON: 170818102

 

kod TERYT 2802

123/12

Szczegóły
jakiego organu Zarządu Powiatu Braniewskiego
z dnia
w sprawie przyjęcia zasad dotyczących zlecania i rozliczania zadań publicznych oraz sposobu kontroli wykonania zleconego zadania dla organizacji pozarządowych i podmiotów działających w sferze pożytku publicznego w Powiecie Braniewskim
na podstawie art. 4 ust. 1 pkt 22 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (tekst jednolity z 2001 roku Dz. U. Nr 142, poz.1592 z późn. zm.), oraz art. 5 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2010 roku, Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.), w związku z uchwałą Nr XII/131/11 Rady Powiatu Braniewskiego z dnia 30 listopada 2011 roku w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Powiatu Braniewskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2012 rok Zarząd Powiatu Braniewskiego uchwala co następuje:
status uchwały obowiązująca
Uchwała Nr 123/12
Zarządu Powiatu Braniewskiego
z dnia 02 lutego 2012 roku

w sprawie przyjęcia zasad dotyczących zlecania i rozliczania zadań publicznych oraz sposobu kontroli wykonania zleconego zadania dla organizacji pozarządowych i podmiotów działających w sferze pożytku publicznego w Powiecie Braniewskim
Na podstawie art. 4 ust. 1 pkt 22 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (tekst jednolity z 2001 roku Dz. U. Nr 142, poz.1592 z późn. zm.), oraz art. 5 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2010 roku, Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.), w związku z uchwałą Nr XII/131/11 Rady Powiatu Braniewskiego z dnia 30 listopada 2011 roku w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Powiatu Braniewskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2012 rok Zarząd Powiatu Braniewskiego uchwala co następuje:

§1.
 
Przyjmuje się zasady dotyczące zlecania i rozliczania zadań publicznych oraz sposobu kontroli wykonania zleconego zadania dla organizacji pozarządowych i podmiotów działających w sferze pożytku publicznego w Powiecie Braniewskim stanowiące załącznik do niniejszej uchwały.
 
§2.
 
Wykonanie Uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu.
 
§3.
 
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


do pobrania:

zasady dotyczace zlecania i kontroli zadań
załaczniki do zasasd
 

Załączniki

Powiadom znajomego