W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Braniewie
Plac Józefa Piłsudskiego 2
14-500 Braniewo

 

tel. +48 55 644 02 00, +48 55 644 02 04
fax. +48 55 644 02 05

 

e-mail: starostwo@powiat-braniewo.pl

skrzynki podawcze ePUAP:

/m98k61msum/skrytka

/m98k61msum/SkrytkaESP

 

www: https://powiat-braniewo.pl

 

REGON: 170818102

 

kod TERYT 2802

XXXIII/315/13

Szczegóły
jakiego organu Rady Powiatu Braniewskiego
z dnia
w sprawie zmian w budżecie Powiatu Braniewskiego na rok 2013.
na podstawie art.12 pkt 5 i pkt.8 lit. d) ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tekst jedn. Dz. U. z 2013 poz.595 z późn. zm) a także art.211, art.212, art. 214, art. 215, art.235, art.236, art.237, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.). Rada Powiatu uchwala co następuje:
status uchwały obowiązująca
Uchwała Nr XXXIII/315/13
Rady Powiatu Braniewskiego
z dnia 26 listopada 2013 roku

w sprawie zmian w budżecie Powiatu Braniewskiego na rok 2013.
Na podstawie art.12 pkt 5 i pkt.8 lit. d) ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tekst jedn. Dz. U. z 2013 poz.595 z późn. zm) a także art.211, art.212, art. 214, art. 215, art.235, art.236, art.237, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.). Rada Powiatu uchwala co następuje:

§ 1.

Zwiększa się dochody budżetu powiatu o kwotę 363.584 zł.
Dochody po zmianach wynoszą  47.657.553  zł, zgodnie z załącznikiem nr 1, z tego:
 - dochody bieżące w wysokości     45.181.939 zł,
-  dochody  majątkowe w wysokości 2.475.614 zł.
 
§ 2.
 
1.    Zwiększa się wydatki budżetu powiatu o kwotę 363.584 zł.
      Wydatki po zmianach wynoszą 47.766.571 zł,  zgodnie z załącznikiem  nr 2.
2.    Z wydatków, o których mowa w ust.1 przeznacza się łącznie na:
   1)    wydatki bieżące kwotę  44.217.651 zł,  w tym w szczególności na:
       a)    wynagrodzenia i składki od nich naliczone –  24.270.379 zł,
       b)    realizację zadań statutowych –  14.129.025 zł,
       c)    dotacje na zadania bieżące  -  1.565.061 zł,
       d)    świadczenia na rzecz osób fizycznych –  2.281.522 zł,
       e)    wydatki na obsługę długu powiatu – 650.000 zł,
       f)     wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy 
              strukturalnych i Funduszy Spójności – 1.321.664 zł,
 
   2)    wydatki majątkowe w 2013 roku w wysokości  3.548.920 zł, w tym w szczególności na:
       a) wydatki inwestycyjne i zakupy inwestycyjne  na 2013 rok –   3.493.920 zł, zgodnie  z  
           załącznikiem nr 4,
       b) wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy  
           strukturalnych i Funduszy Spójności –  1.961.597  zł.
 
3.  Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy  strukturalnych i Funduszy Spójności w wysokości 3.283.261 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 5.

§ 3.
 
Dochody i wydatki związane z realizacją:
- zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych powiatowi odrębnymi  ustawami w wysokości 6.884.079 zł, zgodnie z załącznikiem nr 3,
-  zadań wspólnych zrealizowanych na  podstawie umów lub porozumień zawartych
z innymi jednostkami  samorządu terytorialnego zgodnie z załącznikiem nr 6.

§ 4.
 
Zestawienie planowanych kwot dotacji udzielonych z budżetu jednostki samorządu terytorialnego, stanowi załącznik nr 7.

§ 5.
 
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w siedzibie Zarządu Powiatu  oraz w siedzibie miast i gmin Powiatu Braniewskiego.



Do pobrania:
1. plan dochodów na rok 2013
2. plan wydatków na rok 2013
3. dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych
4. zadania inwestycyjne
5. wydatki na programy i projekty ze środków funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności
6. dochody i wydatki związane z realizacją zadań realizaowanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego
7. zestawienie planowanych kwot dotacji udzielonych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego
 

Załączniki

Powiadom znajomego