W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Braniewie
Plac Józefa Piłsudskiego 2
14-500 Braniewo

 

tel. +48 55 644 02 00, +48 55 644 02 04
fax. +48 55 644 02 05

 

e-mail: starostwo@powiat-braniewo.pl

skrzynki podawcze ePUAP:

/m98k61msum/skrytka

/m98k61msum/SkrytkaESP

 

www: https://powiat-braniewo.pl

 

REGON: 170818102

 

kod TERYT 2802

211/20

Szczegóły
jakiego organu Zarządu Powiatu Braniewskiego
z dnia
w sprawie ustalenia zasad sporządzania skonsolidowanego bilansu Powiatu Braniewskiego oraz zakresu dokumentacji sporządzanej przez jednostki organizacyjne w zakresie wzajemnych wyłączeń należności i zobowiązań.
na podstawie art. 33 ustawy z dnia 5 czerwca o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 511 z późn.zm.) w związku z rozdziałem 6 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz.351) oraz § 28 i § 29 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 13 września 2017r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 342) Zarząd Powiatu uchwala co następuje:
status uchwały obowiązująca
Uchwała Nr 211/20
Zarządu Powiatu Braniewskiego
z dnia 21 kwietnia 2020 roku

w sprawie ustalenia zasad sporządzania skonsolidowanego bilansu Powiatu Braniewskiego oraz zakresu dokumentacji sporządzanej przez jednostki organizacyjne w zakresie wzajemnych wyłączeń należności i zobowiązań.
Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 5 czerwca o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 511 z późn.zm.) w związku z rozdziałem 6 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz.351) oraz § 28 i § 29 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 13 września 2017r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 342) Zarząd Powiatu uchwala co następuje:

§ 1.Wprowadza się „Zasady sporządzania skonsolidowanego bilansu Powiatu  Braniewskiego” stanowiące załącznik Nr 1 do niniejszej uchwały.

§ 2.Ustala się „Wykaz jednostek objętych skonsolidowanym bilansem Powiatu Braniewskiego stanowiący załącznik Nr 2 do niniejszej uchwały.

§3.Zobowiązuje się kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu Braniewskiego do:
1.dokonania na dzień bilansowy inwentaryzacji wszystkich sald należności i zobowiązań występujących pomiędzy jednostkami objętymi bilansem skonsolidowanym,
2.sporządzenia informacji dodatkowej w formie wykazów wzajemnych należności i zobowiązań w jednostkach objętych  skonsolidowanym bilansem , w formie określonej w załączniku Nr 3 do niniejszej uchwały.
3.przekazania dokumentów o których mowa w ust.2  w terminie składania sprawozdań  finansowych w Starostwie Powiatowym w Braniewie,
4.udzielania wszelkich informacji i wyjaśnień do prawidłowego sporządzenia bilansu skonsolidowanego. 

§ 4.Zobowiązuje się Zarząd spółki kapitałowej  w której Powiat Braniewski ma udziały do:
1.dokonania na dzień bilansowy uzgodnień wszystkich sald należności i zobowiązań występujących pomiędzy jednostkami objętymi bilansem skonsolidowanym,
2.dostarczenia wraz ze sprawozdaniami finansowymi:  bilansem, rachunkiem zysków i strat w wersji porównawczej i zestawieniem zmian w funduszu jednostki, informacji dodatkowej w formie wykazu wzajemnych należnościach i zobowiązaniach w jednostkach objętych skonsolidowanym bilansem ,
3.przekazania do Starostwa Powiatowego w Braniewie dokumentów o których mowa w ust.2 w terminie składania sprawozdania  finansowego do zatwierdzenia, jednak nie później niż  do 10 czerwca roku następnego,
4.udzielania wszelkich informacji i wyjaśnień do prawidłowego sporządzenia bilansu skonsolidowanego.

§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i obowiązuje przy sporządzeniu bilansu skonsolidowanego za rok 2019.

                                                                                                                                                         Do pobrania:

Załącznik Nr 3                                                                                                                                          


                                                                                                                            
                                                                                                                        
                                                                                                                                 

Załączniki

Powiadom znajomego